دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   07:11:53
معاونت دانشجوییمعاونت دانشجویی
پیوند های مرتبطپیوند های مرتبط
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 1213039
تعداد بازديد از سايت: 130178076
تعداد بازديد زيرپورتال: 1213039
اين زيرپورتال امروز: 38
در امروز: 6378
اين صفحه امروز: 38


جناب آقاي حميد مهدي پور
دبير کميته انضباطي
تلفن: 32103117



سرکار خانم دکترطيبه توسلي
دکتري فلسفه تعليم و تربيت
عضو هيات علمي گروه علوم تربيتي

مسوول مرکز مشاوره دانشجويي

تلفن:32103459
آقاي محسن علي بالايي
کارشناس مرکز(برادران)
تلفن:32103458
آقاي اکبر سلطاني
کارشناس مرکز(برادران)
تلفن:32103457
خانم فاطمه سوهانيان
کارشناس مرکز(خواهران)
تلفن:32103757
خانم زهرا قاسميان موحد
کارشناس مرکز(خواهران)
تلفن:32103756
1
آقاي حسين کريمي
پشتيبان امور خوابگاهها
تلفن:32103464
 
 
آقاي سيد محمد جواد سجادي
سرپرست  خوابگاه شهيد ميرباقري
تلفن:32103463
آقاي رحيم خدابنده
سرپرست  خوابگاه شهيد گل آور
تلفن:32103462
آقاي علي اکبر عبادي
سرپرست  خوابگاه الغدير
تلفن:32103461
خانم ربابه براري
کارشناس مسوول اداره خوابگاههاي واحد خواهران
تلفن:32103740
خانم منصوره پرهيزکار
سرپرست  خوابگاه فاطميه
تلفن:32103743
خانم اعظم اسماعيلي
سرپرست  خوابگاه کوثر
تلفن:32103759




جناب آقاي مهدي موقاري
رئيس اداره خوابگاههاي دانشجويي
تلفن: 32103460

تقاضاي وام وديعه مسكن دانشجويان غير ايراني
به اطلاع متقاضيان وام وديعه مسكن دانشجويان غير ايراني (مربوط به دانشجويان متاهل روزانه غير ايراني بورسيه دولت جمهوري اسلامي ايران و فاقد خوابگاه داراي اجاره نامه با كد رهگيري رسمي بنام دانشجو از شهر قم كه مبلغ رهن آن از مبلغ سقف اعتباري وام كمتر نباشد) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و بازپرداخت آن بصورت يكجا نقدي و غير قابل تقسيط  مي باشد.

 
 
تذكر: دانشجويان متقاضي وام وديعه مسكن دانشجويان غير ايراني ، ابتدا فرم هاي (فرم در خواست و تعهد نامه دانشجويان غير ايراني و فرم مشخصات دانشجويان غير ايراني ) را دريافت و به همراه مداركي كه در پايين فرم ها آمده و نيز اسكن هاي ( تعهد نامه، سند ازدواج، گذرنامه) پس از ثبت اطلاعات فردي خود در سيستم پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir ،  به اداره رفاه دانشجويان دانشگاه تحويل نمايند و پس از آن مجددا به آدرس bp.swf.ir مراجعه و وام خود را ثبت نماييد.






 
تقاضاي معرفي نامه به خوابگاه ها
تذکر1: آندسته از دانشجوياني که پرونده تشکيل داده اند و در اداره رفاه دانشجويان داراي پرونده مي باشند فرم مربوطه  را  (فرم معرفي نامه به خوابگاه ها)  دريافت و به همراه کارت دانشجويي تمديد شده به کارشناس اداره رفاه دانشجويان تحويل نمايند و پس از مهر و امضاء کارشناس اداره رفاه دانشجويان به اداره خوابگاه ها ارائه نمايند .
 
تذکر2: آندسته از دانشجوياني که تاکنون پرونده تشکيل نداده‌اند، ابتدا فرم هاي (فرم معرفي نامه به خوابگاه ها و  فرم سند تعهد و فرم مشخصات دانشجويان ) را دريافت و به همراه مدارکي که در پايين فرمها آمده است  به اداره رفاه دانشجويان دانشگاه تحويل نمايند و پس از مهر و امضاء کارشناس اداره رفاه دانشجويان به اداره خوابگاه ها ارائه نمايند .
 
نکته :بديهي است تحويل مدارک به صورت ناقص ،از طريق نمابر ،پست پيشتاز و يا خارج از زمان ياد شده  امکان پذير نبوده و کليه عواقب به عهده دانشجو مي باشد .

مراحل اداري تسويه حساب با اداره رفاه دانشجويان:
 
1 . مراجعه به اداره دانش آموختگان و اعلام وضعيت دانشجو بر روي سيستم گلستان
 
2 . پس از انجام تسويه اداره خوابگاه ها و اداره تغذيه، به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نماييد و يا با كارشناسان اداره رفاه تماس حاصل نماييد.
  
  
3 . پس از پرداخت 10% بدهي و بدهي هاي يكجا از طريق پرتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir و يا دريافت فيش 10% بدهي از اداره رفاه دانشجويان و پرداخت آن در يكي از شعب بانك تجارت ، از آن كپي گرفته و اصل فيش را به اداره رفاه دانشجويان تحويل نمايند . 
 
تذكرمهم : دانشجويان كارشناسي ناپيوسته ، ارشد و دكتري ملزم به ارائه كپي مدرك تحصيلي مقاطع قبلي و نيز دفترچه اقساط بتاريخ سر رسيد پرداخت شده ، مي­باشند. ( درصورتي كه تصوير مدارك تحصيلي فوق در سيستم گلستان موجود باشند و يا قبلا به اداره رفاه دانشجويي تحويل داده باشند نيازي به ارائه مجدد نمي باشد و نيز در صورتي كه پرداختي هاي دانشجو در سيستم فاز2 و يا پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان قابل رويت مي باشند نيازي به ارائه مدارك پرداختي نمي باشد.)
 
  
 
4 . پس از انجام موارد فوق، تسويه حساب دانشجو در سيستم گلستان انجام  مي گردد.
 
 
تذكر : هنگام مراجعه به اداره دانش آموختگان به همراه داشتن دفتر چه اقساط الزامي مي باشد.( در صورت داشتن بدهي)



دانشجوي گرامي:
1-  مهلت بازپرداخت وام صندوق رفاه براي دانشجويان انصرافي، اخراجي و يا ترك تحصيل بلافاصله پس از روشن شدن وضعيت دانشجو توسط مديريت آموزش دانشگاه به صورت يكجا ، وام دانشجويان روزانه بدون كارمزد و دانشجويان نوبت دوم  با احتساب 4% كارمزد وام از زمان دريافت طي يك فيش كلي كه فقط تا پايان وقت اداري همان روز قابل پرداخت مي باشد ميسر مي گردد.

2-  بازپرداخت وام براي دانشجويان فارغ التحصيل پس از روشن شدن وضعيت و اعلام تاريخ فراغت از تحصيل توسط مديريت آموزش دانشگاه  به دو صورت امكان پذير مي باشد:

 1- اقساط                                                         2- نقدي

الف) بازپرداخت اقساط:
ابتدا 10% از مبلغ كل وام به صورت نقدي توسط فيش صادر شده به مهلت 48 ساعت پرداخت و الباقي بدهي به صورت اقساط 60 ماهه قابل پرداخت ميباشد .


ب) بازپرداخت نقدي:
به صورت فيش يكجا، به مبلغ كل بدهي دانشجويان روزانه بدون كارمزد و دانشجويان نوبت دوم  با احتساب 4% كارمزد وام از زمان دريافت طي يك فيش كلي كه فقط تا پايان وقت اداري همان روز قابل پرداخت مي باشد ميسر مي گردد.


تذكر مهم: در صورت عدم رعايت موارد فوق وعدم  پرداخت به موقع، صدور تسويه حساب و يا دفترچه اقساط از طريق دانشگاه امكان پذير نمي باشد؛ و كليه عواقب به عهده دانشجو مي باشد.





دانشجوي گرامي
 
جهت مشاهده مشخصات فردي و اطلاعات تحصيلي و ميزان بدهي و نيز پرداخت اقساط وامهاي خود به صورت الكترونيكي به سامانه ي پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري مراجعه نمايند.
آدرس اينترنتي :     bp.swf.ir
نام كاربري و كلمه عبور: شماره ي ملي مي باشد .         مثال :   1-111111-111
نكته : فرمت نام كاربري و كلمه عبور همراه با - است .
پس از ورود به سامانه ، تغيير كلمه عبور جهت استفاده از سايت الزامي مي باشد .





قابل توجه دانش آموختگان گرامي:

پس از پرداخت كل بدهي، درخواست تسويه حساب نهايي خود را از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اقدام نماييد.




تقاضاي وام تغذيه
به اطلاع متقاضيان وام تغذيه (مربوط به دانشجويان روزانه كه از رستوران دانشگاه استفاده مي كنند) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و به نسبتي كه از اتوماسيون تغذيه استفاده مي كنند در ترم آتي به حساب متقاضيان واريز مي شود.



تذكر1: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند .




وام بيمه تكميلي
 
به اطلاع متقاضيان بيمه تكميلي (مربوط به دانشجويان نوبت دوم و روزانه اي كه داراي بيمه پايه دفترچه خدمات درماني يا دفترچه تامين اجتماعي مي باشند) مي رساند زمان درخواست در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد.

 تذكر مهم:با توجه به عدم تخصيص اعتبار وام ازطرف  صندوق رفاه دانشجويان تكميل فرم ثبت نام هيچ گونه تعهدي براي دانشگاه مبني بر اعطاي وام ايجاد نخواهد كرد .
 

 

تذكر1:
آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند  به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند.

  

 

تذكر2: آندسته از دانشجوياني كه متقاضي بيمه تكميلي دانشجويي كه تاكنون پرونده وام دانشجويي دراداره رفاه دانشگاه قم تشكيل نداده‌اند، ابتدا فرم هاي (سند تعهدو فرم مشخصات دانشجويان ) را دريافت به همراه مداركي كه در پايين فرم ها آمده و نيز اسكن هاي (سند تعهد، سند ازدواج، كارت ملي، نامه كسر از حقوق ضامن) پس از ثبت اطلاعات فردي خود در سيستم پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir ،  به اداره رفاه دانشجويان دانشگاه تحويل نمايند و پس از آن مجددا به آدرس bp.swf.ir مراجعه و وام خود را ثبت نماييد.


توجه: حجم هر يك از مدارك اسكن شده بيشتر از 180 كيلو بايت نباشد.

نكته:
سند تعهد ارائه شده در مقاطع قبلي در صورتي كه مطابق متن جديد باشد با حكم كارگزيني جديد ضامن مورد قبول مي باشد.


نكته : بديهي است تحويل مدارك  به صورت ناقص ،از طريق نمابر ،پست پيشتاز و يا خارج از زمان ياد شده  امكان پذير نبوده و كليه عواقب به عهده دانشجو مي باشد .

نكته قابل توجه
 با عنايت به عدم تخصيص اعتبار وام بيمه تكميلي دانشجويي از طرف صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري  به اطلاع كليه متقاضيان مي رساند، ميزان بهره مندي دانشجويان دانشگاه قم از وام بيمه تكميلي دانشجويي پس ازاعلام اعتبار نهايي از طرف سازمان مشخص مي گردد.


توجه: وام بيمه تكميلي دانشجويي توسط صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري طبق شرايط و زمانبندي و برنامه هاي آن اداره به حساب دانشجويان واريز ميگردد و دانشگاه قم در خصوص زمان واريز وام بيمه تكميلي دانشجويي هيچ گونه تعهدي ندارد.
 
 
 
 

تقاضاي وام زيارت عتبات عاليات كشور عراق
 
به اطلاع متقاضيان وام زيارت عتبات عاليات كشور عراق (مربوط به دانشجويان روزانه و نوبت دوم) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام ميگردد و در هر مقطع تحصيلي، فقط يك مرتبه پرداخت مي شود.


مدارك لازم براي تقاضاي وام عتبات به شرح ذيل مي باشد:

الف) دانشجوياني كه از طريق ستاد عتبات اعزام مي شوند:

1. معرفي نامه ستاد عتبات دانشگاهيان 
2. فرم ثبت تقاضا ممهور به مهر معاونت دانشجويي و ستاد عتبات
3. تصوير صفحه مشخصات و صفحه ممهور به مهر خروج از كشور در گذر نامه
4. تصوير صفحه اول و صفحه زوج و زوجه سند ازدواج (متأهلين)


شايان ذكر است مبلغ وام زيارت براي اين دسته از دانشجويان در صورت تأهل 15،000،000 ريال و در صورت تجرد 10،000،000 ريال مي باشد.


ب) دانشجوياني كه به صورت آزاد مشرف مي شوند:

* رائه تصوير صفحه مشخصات و صفحه ممهور به مهر خروج از كشور در گذرنامه

مبلغ وام زيارت عتبات اين دسته از دانشجويان 7،000،000ريال مي باشد.
  


توجه: لطفا قبل از دريافت امضا معاون محترم دانشجويي و مدير محترم دانشجويي، فرم درخواست را به همراه مدارك آن به اداره رفاه دانشجويان تحويل نماييد.



تذكر
:
آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن اين (فرم درخواست) را دريافت و به همراه  فيش واريزي بانكي و رواديد و تأييديه ستاد عتبات دانشگاهيان استان مبني بر اعزام دانشجو با اسكن آنها به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.



                                                                                                                        


تقاضاي وام ضروري (پايان نامه)
به اطلاع متقاضيان وام ضروري پايان نامه(مربوط به دانشجويان روزانه ي ارشد و دكتري  كه واحد پايان نامه را اخذ نموده اند) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و فقط يك مرتبه در هر مقطع تحصيلي پرداخت مي گردد.


تذكر: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند  فرم مربوطه را ( فرم تاييديه پايان نامه (ويژه دانشجويان ارشد و دكتري)) دريافت و پس از تكميل (مهر و امضا و تاريخ و شمارهبه آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن تاييديه پايان نامه را به همراه اسكن آن به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.





تقاضاي وام ضروري (خريد لوازم كمك آموزشي)
به اطلاع متقاضيان وام ضروري (مربوط به دانشجويان روزانه) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و فقط يك مرتبه در هر مقطع تحصيلي پرداخت مي گردد. 


 
تذكر1: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند ، به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن فاكتور خريد لوازم كمك آموزشي (بنام دانشجو) را به همراه اسكن آن به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.



تقاضاي وام ضروري قهرمان ورزشي
به اطلاع متقاضيان وام ضروري قهرمان ورزشي (مربوط به دانشجويان روزانه اي كه داراي حكم قهرماني نفرات اول تا سوم المپيادهاي دانشگاههاي كشور يا بين المللي دانشجويي و يا دوحكم قهرماني نفرات اول تا سوم قهرماني دانشگاههاي كشور و يا عضو تيم ملي كشور مي باشند ) مي رساند زمان درخواست وام حداكثر يك ترم پس از دريافت حكم قهرماني مي باشد.



تذكر:
آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند و داراي حكم قهرماني با تأييد مراجع ذيربط  مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن حكم قهرماني را با اسكن آن به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.




متقاضيان وام هاي ذيل به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمايند

ضروري ممتاز نمونه - ضروري روشندل - ضروري معلول - ضروري مبتكر - ضروري بيماري هاي خاص - ضروري حوادث غير مترقبه - ضروري  آتش سوزي - تصادف - فوت يكي از بستگان درجه يك - خريد عينك طبي و ساير رويدادها

توجه: دانشجوي گرامي در هر نيمسال تحصيلي فقط يك وام ضروري مي توانيد درخواست دهيد و در هر مقطع تحصيلي هر نوع وام ضروري يك مرتبه پرداخت مي شود.

وام هاي مسكن

تقاضاي وام مسكن (كمك هزينه اجاره مسكن)

به اطلاع متقاضيان وام مسكن (مربوط به دانشجويان روزانه غيرخوابگاهي كه داراي اجاره نامه به نام خود و ازشهر قم با كد رهگيري رسمي و يا ساكن خوابگاه هاي خودگردان باشند كه از وام وديعه مسكن استفاده نكرده باشند ) مي رساند هر نيمسال تحصيلي مي توانند درخواست وام مسكن دهند و قابل تقسيط مي باشد و زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد.



تذكر:
آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن اجاره نامه را به همراه اسكن آن به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.




تقاضاي وام وديعه مسكن

به اطلاع متقاضيان وام وديعه مسكن (مربوط به دانشجويان متاهل روزانه غير خوابگاهي داراي اجاره نامه به نام خود و از شهرقم با كد رهگيري رسمي كه از وام مسكن استفاده نكرده باشند) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و بازپرداخت آن بصورت يكجا نقدي و غير قابل تقسيط  مي باشد و فقط يك مرتبه پرداخت مي شود.


تذكر: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن اجاره نامه و سند ازدواج را به همراه اسكن آنها به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.






تقاضاي وام وديعه مسكن نخبگان
 
به اطلاع متقاضيان وام وديعه مسكن نخبگان (مربوط به دانشجويان متاهل روزانه و نوبت دوم غير خوابگاهي داراي اجاره نامه با كد رهگيري رسمي از شهر قم كه مبلغ رهن آن از مبلغ سقف اعتباري وام كمتر نباشد و نيز داراي معرفي نامه از بنياد ملي نخبگان) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه اعلام مي گردد و بازپرداخت آن بصورت يكجا نقدي و غير قابل تقسيط  مي باشد.

 

تذكر: آندسته از دانشجوياني كه داراي پرونده نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم مي باشند به آدرس bp.swf.ir مراجعه و ثبت وام نمايند و پس از آن اجاره نامه و سند ازدواج و معرفي نامه بنياد ملي نخبگان را به همراه اسكن آنها به كارشناس اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند.



تقاضاي وام شهريه

به اطلاع متقاضيان وام شهريه(مربوط به دانشجويان نوبت دوم) مي رساند زمان درخواست وام در اطلاعيه هاي اداره رفاه دانشجويان اعلام مي گردد.

نكته: مبلغ وام شهريه به حساب دانشگاه قم واريز مي گردد.

 
تذكر خيلي مهم:
آندسته از دانشجوياني كه شهريه آنان بطور كامل 100% توسط بنياد شهيد، بنياد جانبازان، كميه امداد، بهزيستي و يا ساير ارگانها به دانشگاه قم پرداخت مي شود، وام شهريه به آنان تعلق نمي گيرد و در صورت دريافت وام شهريه كليه عواقب آن به عهده دانشجو مي باشد. كساني كه بخشي از شهريه آنان پرداخت مي شود بايستي به كارشناس اداره رفاه دانشجويي اطلاع دهند.


تذكر1:
آندسته از دانشجوياني كه نزد اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم داراي پرونده مي باشند فرم مربوطه  را 
(فرم در خواست وام شهريه دريافت و پس از تاييد آموزش دانشكده، همراه با كارت دانشجويي به اداره رفاه دانشجويان  دانشگاه تحويل نمايند .



تذكر2: آندسته از دانشجوياني كه متقاضي وام شهريه دانشجويي كه تاكنون پرونده وام دانشجويي تشكيل نداده‌اند، ابتدا فرم هاي (
فرم شهريه و فرم سند تعهد و فرم مشخصات دانشجويان )  را دريافت وبه همراه مدارك فوق پس از ارسال سند تعهد اسكن شده به آدرس پست الكترونيكي swf@qom.ac.ir به اداره رفاه دانشجويان دانشگاه تحويل نمايند.




 

قابل توجه دانشجويان متقاضي وام
                                                                                                                                                                        
به اطلاع  دانشجويان مقاطع كارشناسي وكارشناسي ارشد و دكتري مي رساند، با توجه به ارائه تسهيلات وام صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري( كارشناسي 4 سال و ارشد 2 سال و دكتري 4 سال) امكان ثبت وام براي دانشجويان داراي ترم بيشتر از حد مجاز تحصيلي در سيستم ميسر نمي باشد. 

                                                                                      
آيين نامه پرداخت و بازپرداخت وام هاي دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم تحقيقات و فناوري (كليك نماييد.)

1-داشتن حداقل 12 واحد درسي در نيمسال موردتقاضابراي مقطع كارشناسي .(به استثناء ترم آخر)
2- داشتن حداقل 8 واحد درسي در نيمسال موردتقاضابراي مقطع كارشناسي ارشد (به استثناء ترم آخر)
3- تسويه يا صدور دفترچه اقساط مقطع قبل انجام شده باشد.(جهت دانشجويان كارشناسي ناپيوسته و ارشد و دكتري)
4 - ميانگين معدل دو ترم متوالي قبلي ترم فعلي براي دانشجويان كارشناسي از 12 و ارشد از 14 و دكتري از 16 كمتر نباشد.
5- درج انتقالي در سيستم فاز 2 صندوق رفاه دانشجويان توسط دانشگاه مبداء(مربوط به دانشجويان انتقالي )



مدارك لازم جهت ارائه به اداره رفاه دانشجويي دانشگاه

 
1- اصل سند تعهدنامه تنظيمي توسط يكي از دفاتر اسناد رسمي كشور (كليك نماييد)                          متن تعهد نامه (فايل وورد) كليك نماييد.


 
2-  مدارك مورد نياز ضامنين (كليك نماييد)

 
تذكر مهم: گواهي كسر از حقوق ضامن بايد صرفا با عنوان صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري صادر گردد. در غير اين صورت فاقد ارزش خواهد بود. و بهتر است مبلغ در آن درج نشود و وضعيت كارمند (رسمي ، پيماني ، قراردادي ، بازنشسته ) قيد شود. گواهي كسر از حقوق ضامن مشروط به مفاهيمي  همانند ( تا مادامي كه از اين اداره حقوق مي گيرد) نباشد.


3- فرم تكميل شده مشخصات دانشجويان

4- تصوير صفحات 1 و زوج و زوجه ي سند ازدواج و شناسنامه فرزندان(مربوط به دانشجويان متأهل روزانه آقايان)

5 - اعلام شماره حساب و شباي بانك تجارت به نام دانشجو (مربوط به دانشجويان روزانه) تمامي شعب سراسر كشور قابل قبول است.



فرايند پرداخت وام (كليك نماييد)



1- وام شهريه 
                                                                                      
 2- وام تحصيلي  
                                                                                                                                             

 3- وامهاي ضروري  
                                                                                 
4- وام (وديعه) مسكن


5- وام ازدواج  (ضروري)

6- وام ويژه دكتراي تخصصي ناپيوسته                                           



توضيحات:


- وام هاي دانشجويي توسط صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري طبق شرايط و زمانبندي و برنامه هاي آن صندوق به حساب دانشجويان واريز مي نمايد و دانشگاه قم در خصوص زمان واريز وام هاي دانشجويي هيچ گونه تعهدي ندارد.
 
 - در صورت عدم تخصيص اعتبار وام ازطرف  صندوق رفاه دانشجويان تكميل فرم و ثبت نام هيچ گونه تعهدي براي دانشگاه مبني بر اعطاي وام ايجاد نخواهد كرد . 


- جهت اطلاع از بخشنامه ها و قوانين و مقررات و راهنماي تسهيلات و خبر هاي صندوق رفاه دانشجويان به سايت صندوق رفاه دانشجويان به آدرس swf.ir  مراجعه نماييد.







آدرس اداره رفاه دانشجويان:    واحد خواهران: سازمان اداري امام خامنه اي، طبقه دوم، اتاق 218           واحد برادران: طبقه اول ساختمان كتابخانه مركزي دانشگاه

 
آدرس سايت اداره رفاه دانشجويان دانشگاه قم: refah.qom.ac.ir 

فرم هاي اداره خوابگاه: (سال تحصيلي 95-94)





جهت اطلاعيه هاي اداره رفاه به دو صفحه قبل ، (صفحه دستورالعملها - رئيس اداره رفاه ) مراجعه نماييد.




قابل توجه دانشجويان جديدالورود:

دانشجويان جديد الورود متقاضي وام مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي اداره رفاه دانشجويان با دريافت فرم ها و انجام مراحل آن اقدام به تشکيل پرونده در اداره رفاه دانشجويي نمايند لازم به ذکر است که ثبت نام وام هاي تحصيلي(روزانه) و شهريه(نوبت دوم) از تاريخ 1/7/1393 الي 7/7/1393 از طريق سيستم گلستان انجام ميگردد که قبل از آن بايستي در اداره رفاه دانشجويان تشکيل پرونده داده باشند


                                                                                                                                        تاريخ درج: 11/06/1393



قابل توجه کليه دانشجويان:

به اطلاع کليه دانشجويان کارشناسي ناپيوسته ، ارشد و دکتري مي رساند هنگام تسويه حساب با اداره رفاه دانشجويان، ارائه کپي مدرک تحصيلي مقاطع قبل الزامي مي­باشد، لذا قبل از مراجعه به اداره رفاه دانشجويان، نسبت به تهيه تصوير مدرک تحصيلي مقاطع قبل(دانشگاهي - حوزوي)اقدام نمائيد.
در غير اينصورت تسويه حساب انجام نمي گردد و کليه عواقب آن بعهده دانشجو مي باشد.

تاريخ درج:15/02/1393



قابل توجه کليه دانشجويان:

به اطلاع کليه دانشجويان فاقد هر نوع بيمه پايه( خدمات درماني، تامين اجتماعي و ... )مي رساند ارائه انتخاب واحد و ثبت و پذيرش درخوابگاههاي دانشجويي در ترمهاي آتي منوط به داشتن دفترچه بيمه سلامت (بيمه خدمات درماني) مي باشد، لذا با مراجعه به دفترهاي پيشخوان سراسر کشور جهت دريافت دفترچه بيمه سلامت دانشجويان(بصورت رايگان) اقدام نمائيد.
 
 
 
 مهلت ثبت نام: 01/02/1393 تا 31/02/ 1393

                                                                                                                                               تاريخ درج:04/02/1393



قابل توجه دانشجويان روزانه:


به اطلاع آندسته از دانشجوياني که تمايل دارند از وام تغذيه استفاده نمايند مي رساند
 
جهت ثبت نام به آدرس ذيل مراجعه فرماييد.

نحوه ثبت نام:  سايت دانشگاه به آدرسwww.qom.ac.ir

(
دانشجويي» مديردانشجويي » اداره رفاه دانشجويي » دستورالعملها»فرم درخواست وام تغذيه)


شرايط ثبت نام:
1- ارائه سند تعهد(دانشجوياني که قبلا از خوابگاه  يا وام تحصيلي دريافت نموده اند نيازي به سند تعهد نيست)
2-  ارائه کارت وکپي کارت دانشجويي تمديد شده
3-
داشتن اولويت نيازمالي

 
مهلت ثبت نام:   2 تا 10 ارديبهشت 1393 






قابل توجه کليه دانشجويان گرامي:

به اطلاع آندسته از دانشجوياني که به هر نحوي دچارآسيب ديدگي درسال 92 گرديده اند مي رساند هر چه سريعتر جهت ارائه صورت

هزينه هاي پزشکي و تکميل مدارک به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمايند.

آخرين مهلت ارائه مدارک:
31 فروردين 1393  
تاريخ درج:17/01/1393


تذکر مهم:
قابل توجه دانشجوياني که قبلا در اداره رفاه دانشجويان جهت سيم کارت دانشجويي ثبت نام نموده اند در اسرع وقت جهت دريافت سيم کارت خود به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمايند.

تاريخ درج: 17/12/1392


قابل توجه دانشجوياني که سن آنان کمتر از 26 سال ميباشد :

جهت ثبت نام سيم کارت همراه اول دانشجويي به آدرس ذيل مراجعه نماييد:

آدرس:
زنبيل آباد روبروي خيابان جهان بيني نبش مير قيصري پلاک 250   دفتر پيشخوان 1019
مدارک لازم:
1 . کارت دانشجويي همراه با کپي آن
2. کارت ملي همراه با کپي آن
3. مبلغ000/50 ريال
  تاريخ درج: 13/12/1392

 
قابل توجه کليه دانشجويان گرامي:
به اطلاع آندسته از دانشجوياني که به هر نحوي دچارآسيب ديدگي درسال 92 گرديده اند مي رساند هر چه سريعتر جهت ارائه صورت

هزينه هاي پزشکي و تکميل مدارک به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمايند.

آخرين مهلت ارائه مدارک:
14 اسفند 1392

تاريخ درج: 10/12/1392



قابل توجه دانشجويان روزانه:

ثبت نام وام تحصيلي تمديد شد.

دانشجويان گرامي مي توانند با وارد شدن به سيستم گلستان وانتخاب وام تحصيلي تکميل ظرفيت به شماره وام

18
اقدام  به ثبت وام نمايند.


مهلت ثبت نام: از تاريخ 05/12/1392 تا پايان اعتباروام تحصيلي



تذکر مهم: با توجه به محدود بودن اعتبار اولويت با درخواستهايي است که زودتر ثبت گردد.
  تاريخ درج: 05/12/1392



قابل توجه دانشجويان روزانه:

آندسته از دانشجوياني که واجد شرايط وامهاي ويژه ( وامهاي ضروري - وام مسکن - وام وديعه مسکن - وام وديعه

مسکن نخبگان - وام وديعه مسکن دانشجويان غير ايراني - وام حج - وام زيارت عتبات عاليات کشورعراق ) ميباشند،
 
از تاريخ 12 بهمن  الي 16 بهمن 1392 فرصت دارند درخواست خود را پس از دريافت فرم هاي


مخصوص هر وام، از سايت اداره رفاه دانشجويان به همراه مدارک آن به کارشناس اداره رفاه دانشجويان تحويل نمايند.

تاريخ درج: 02/11/1392



قابل توجه دانشجويان متاهلين غير شاغل:

ثبت نام جهت دريافت سبد کالايي اهدايي دولت تا تاريخ 02/ 11 / 1392تمديد گرديد.
تاريخ درج:01/11/1392


قابل توجه دانشجويان روزانه و نوبت دوم:

جهت درخواست وام شهريه (نوبت دوم) و وام تحصيلي (روزانه) از تاريخ 05/11/1392  لغايت 11/11/1392
 
فرصت داريد در سامانه گلستان و از طريق منوي زير درخواست خود را ثبت نماييد:

دانشجويي / وام دانشجويي / اطلاعات و درخواست ها / عمليات درخواست وام توسط دانشجو

تاريخ درج:30/10/1392



قابل توجه دانشجويان متاهل:

دانشجويان متاهل جهت دريافت سبد کالايي اهدايي دولت ( فرم مشخصات دانشجويان متاهل ) را دريافت و پس از
 
تاييد کارشناس آموزش دانشکده به همراه مدارکي که در پايين فرم آمده است به کارشناس اداره رفاه تحويل

نمايند.


مهلت ثبت نام: تاپايان روز چهارشنبه 18 دي ماه 92

 



قابل توجه دانشجويان روزانه

به اطلاع آندسته از دانشجوياني که تمايل دارند از وام تغذيه استفاده نمايند مي رساند جهت ثبت نام به آدرس ذيل مراجعه فرماييد.
نحوه ثبت نام:  سايت دانشگاه به آدرسwww.qom.ac.ir
(دانشجويي» مديردانشجويي » اداره رفاه دانشجويي » دستورالعملها»فرم درخواست وام تغذيه)

شرايط ثبت نام:
1- ارائه سند تعهد(دانشجوياني که قبلا از خوابگاه  يا وام تحصيلي دريافت نموده اند نيازي به سند تعهد نيست)
2-  ارائه کارت وکپي کارت دانشجويي تمديد شده
 3-
داشتن اولويت نيازمالي

  مهلت ثبت نام:   23 تا 27 آذر 1392 


دانشجويان گرامي مهلت در خواست وام شهريه ( نوبت دوم ) و وام مسکن (روزانه) و وام تحصيلي (روزانه) تا تاريخ 18 آبان 92 تمديد شد. 
نحوه ثبت نام: ورود به سايت دانشگاه به آدرسwww.qom.ac.ir
 
 (دانشجويي<مديردانشجويي < اداره رفاه دانشجويي < دستورالعملها<فرم درخواست وام ها)
 
تذکر مهم :با توجه به محدود بودن اعتبار اولويت با درخواست هايي است که زود تر تحويل گردد. 
تاريخ: 07/08/1392

_________________________________________________________


قابل توجه کليه دانشجويان (روزانه ونوبت دوم)
ثبت نام وام هاي
شهريه ، مسکن ، وديعه مسکن و ضروري
نيمسال اول 93ـ92 آغازشد.
مهلت ثبت نام: 29/6/92 تا 10/07/92
 
 نحوه ثبت نام:  سايت دانشگاه به آدرسwww.qom.ac.ir
(دانشجويي» مديردانشجويي » اداره رفاه دانشجويي » دستورالعملها» دريافت فرم درخواستي وام، تکميل وارائه به اداره رفاه دانشجويان)
 
واريز کليه وامها مشروط به تامين اعتبارازسوي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم مي باشد.                                                         

 
جهت آشنايي با طريقه شارژ اينترنتي کارت تغذيه اينجا کليک نماييد
 
کارمندان اداره تغذيه

محمدمهدي کريم خاني

کارشناس تغذيه

شماره تماس : 32103466
فرض الله عليايي
کارشناس تغذيه

شماره تماس : شماره تماس : 32103466
جواد شيري

مسوول انبار

شماره تماس : شماره تماس : 32103466
سرکار خانم خوشمهري
مسوول رستوران واحد خواهران

شماره تماس: 32103750
1 2 3
تعداد بازديد اين صفحه: 710637
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

معاونت دانشجويي
مجری سایت : شرکت سیگما